שלט מעוצב לבית עשוי מבטון

לפני שאתם מתחילים לתכנן שילוט מתוך בטון, חשוב להבין מה זה בטון. בטון יכול לשמש ליצירת מגוון של שלטים מעוצבים לבית שונים, כולל אותיות ערוץ ושלטי מונומנט. קרא כדי ללמוד עוד על היתרונות הרבים של שלטים קונקרטיים. אתם יכולים גם לראות את הסוגים השונים של שלטי בטון זמינים. רשומים להלן כמה מהם. ייתכן שתרצה לשקול סימנים בטון מראש. אלה עשויים מבטון, שהוא חומר עמיד יותר מפלדה או אלומיניום.

בפרויקט שנערך לאחרונה, חברה בארלינגטון, טקסס, חתמה על חוזה עם חברת Cuz Conton Products לייצור ארבעה שלטי בטון שונים בעיר. ארבעת השלטים מציגים מראה של ”גבעה מתגלגלת”, עם נושאים שונים של חיות בר. החברה תיאמה את מיקום תמונות הברונזה. הפרויקט כלל גם תכנון וייצור ארבעה שלטי בטון מותאמים אישית. התוצר הסופי הוא יצירה בולטת ויזואלית, פונקציונלית ועמידה ביותר. שילוט בטון הוא בחירה מצוינת לשימוש בתוך הבית ובחיצוניות, וישנן מספר דרכים לתכנן ולהתקין את העיצובים הללו.

בעוד שרוב סוגי הבנייה הם עמידים, בטון קדמי הוא גמיש ורב גוני להפליא. חומר זה מספק אפשרויות עיצוב אינסופיות, מצורות לצבעים, ואפילו יכול לשלב אורות משובצים וקווי חשמל. חברות כמו Ed's Concert Products מייצרות שלטים כבר למעלה מעשור וממשיכות לייצר שלטים לפרויקטים מורכבים יותר ויותר מדי שנה.

החומרים ששימשו ליצירת שלטי אנדרטה השתנו מאוד עם הזמן. בעוד שהם עשויים מחומרים קבועים למחצה, בניית הסימנים המודרניים משתמשת בחומרים זולים וקלים יחסית. שלטי אנדרטה עשויים בטון, למשל, ניתנים לחיתוך בקלות בצורות שונות ומעוטרים באלמנטים דקורטיביים שונים, כולל גילופים. בניגוד למונומנטים מסורתיים, הם יכולים להיות מועברים בקלות. מבנים אלה הם גם עמידים להפליא. למרות משקלם וגודלם, מונומנטים עשויים מבטון יקרים יותר לייצור מחומרים אחרים.

אם העסק שלך יש בניין אייקוני שימשוך תשומת לב, שלט אנדרטה עשוי להיות בחירה מצוינת. שלטי אנדרטת בטון הם הצהרה נועזת ומושכת שתציג את המותג שלך ואת העסק שלך. בנוסף להיותם מושכים מבחינה חזותית, סימנים אלה הם גם כמעט אטומים לגורמים. שלטי האנדרטה משמשים לעתים כסימנים המזהים מתחמי בנייה גדולים ופארקים. העיצוב של שלט הבטון שלך תלוי בגודל ובצורה של הבניין.

אם אתה מחפש לקבל תשומת לב העסק שלך בסביבה עסוקה, שלטי פילון יכולים להיות בחירה מצוינת. הסימנים המתוקשרים האלה נתמכים על ידי קטבים כפולים או בודדים. בהתאם למיקום וסידור האתר, שלטי פילון יכולים להשתנות בגובה. שלטי פילון בדרך כלל מוארים פנימית. הם גם נהדרים לאתרים מרובי דיירים. שלטי פילון עשויים ממגוון חומרים, כולל בטון, מתכת ולבנים.

הגודל והצורה הם הגורמים הברורים ביותר שיש לשקול, אך סימני פילון יכולים להיות מרשימים באותה מידה. בטון הוא חומר עמיד שלא ידרדר או יחליד, ומראהו יימשך עשורים רבים. בחירת הצבע הנכון חיונית כפי שהיא תקבע את הטון הנכון לעסק שלך. שלטים אדומים או כחולים מעולים לעסק שמטרתו לבנות אמון והתרגשות בלקוחותיו.