עיצוב פנים כפרי באמצעות ריהוט אותנטי ויסודות אבן טבעיים

עיצוב פנים כפרי מייצג סגנון ישן, טבעי ומחוספס. קטגוריה זו כוללת וריאציות רבות על הסגנון, כגון קוטג ', טוסקנה, קוטג', מערב וחוף. מעצבי פנים המתמחים בעיצוב פנים כפרי יוצרים סביבה נעימה, מזמינה ומקסימה המעוררת תחושה של ”בית”. עיצוב כפרי מתאים לסגנון חיים כפרי. צלילים טבעיים וארטיים, מרקמים וחומרים בעיצוב הפנים יוצרים תחושה כפרית. מכיוון שהוא יוצר אווירה חמה ונוחה, העיצוב הכפרי פופולרי מאוד בבתים חדשים.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב פנים כפרי הוא בדים חמים מטבעם, כגון קטיפה, זמש או שיפון. בדים אלה הם די מסורתיים ומלווים את עצמם היטב ביד אביזרים מעוצבים וחתיכות דקורטיביות. למשל, אם אתה קונה רהיט או ריפוד עבור חדר האוכל שלך, בחר חתיכות שניתן לבטא בבדים משלימים. אם יש לך מפת שולחן משובצת, שקול רכישת מפיות תואמות. או שאתה יכול לבחור כיסא כפרי וחומר ריפוד תואם. יש הרבה אפשרויות.

https://www.youtube.com/watch?v=6blySB2mvt8

כאשר מתכננים את המראה הכפרי, הגורם החשוב ביותר שיש לשקול הוא שימוש באלמנטים המעוררים סביבה כפרית יותר, כגון כריות מסתור לפרות, חבילות קש וקדרות אינדיאניות. פריטים אלה יכולים לשמש כעיצוב, אך אלמנטים עיצוביים פנימיים כפריים כמו אריחי רצפה שנראים כפריים, תליות קיר עור או תליית קיר אינדיאנית, ואריחי רצפה שנראים כפריים. ניתן להוסיף גם עצי הסקה בוערים, מדפי עץ להצגת שמיכות שמיכה, או מיכלי רפואה הודים אותנטיים. ודא שאתה בוחר אבזרי תאורה רכים המדגישים ומשקפים את הצבעים הטבעיים על הקירות והתקרות. אבזרי תאורה אלה מגיעים במגוון רחב של גימורים וצבעים, כולל חול, לבן או אפור בהיר. הם אידיאליים ליצירת האווירה הכפרית, הנעימה שאתה רוצה.

סגנון עיצוב פנים כפרי מדגיש גם את השימוש במרקם ובמרקם גס בריהוט. ניתן למצוא מרקם בבדים ארוגים, שטיחים או עץ צבוע. סגנון עיצוב פנים כפרי משתמש במרקם גס. ריהוט עץ אינדיאני הוא דוגמה לכך. אתה אפילו יכול למצוא רפידות כיסא למראה כפרי וזורק כי תכונה מרקם מחוספס עיצובים.

מרכיב מרכזי נוסף בסגנון עיצוב פנים כפרי הוא השימוש בעץ מחוזר. ניתן להשתמש בעץ החוזר להכנת רהיטים, ריצוף, אורות או סוגי רהיטים אחרים. בגלל הגימור והדפוסים הישנים, חתיכות עץ מחודשות מעניקות למקום תחושה מיושנת. עץ משוחזר יכול לשמש לייצור רהיטים בשתי דרכים: עץ מהונדס או אמיתי. עץ אמיתי הוא למעשה חתיכת עץ שנחתכה, הושחתה והוכתמה. עץ מהונדס עשוי מסיבי עץ מחוברים זה לזה ומצופים בחומר סינתטי.

אבן טבעית ומרקמים משמשים לשיפור המראה הכפרי של סגנון זה של עיצוב פנים. פיסת העץ הגדולה ביותר שתשמש בתכנית קישוט ביתית כפרית היא שולחן. אבן טבעית היא האפשרות הטובה ביותר עבור שולחן למעלה, שולחנות צדדיים, או קטע מבטא. אתה צריך לבחור פיסת אבן מיוחדת ומעניינת בצבע או בצל המקורי שלה. תפאורה ביתית כפרית כוללת גם פריטים דקורטיביים קטנים כמו מנורות, תליות קיר ופריטים אחרים המעצימים את יופיו הטבעי של החלל.

עיצוב פנים כפרי עוסק ביצירת חלל נעים, מזמין, אך מעוצב היטב. אלמנטים כפריים כוללים ריהוט עץ, פלטות בצבע בהיר ומרקמים חמים. נושא זה צריך להיות משתקף על ידי הרהיטים שאתה בוחר. לדוגמה, כבאים כפריים עשויים מיומנים (בדרך כלל מעץ) שנחתכו בחתיכות גדולות והוכתמו כדי להראות את אופיו של העץ. כבאי אבן טבעיים משתמשים לעתים קרובות בצבעים חמים של אבן חול או אריחי קרמיקה כדי להחמיא לאבן, מה שיוצר קישוט מרכזי עמיד ומושך לכל בקתת עץ.

רצפות כפריות יכולות להחליף רצפות עץ יקרות יותר. עם זאת, עם רצפת פרקט עכשווית, אתה צריך לוודא שהם אטומים כראוי כדי למנוע נזקי לחות. ריצוף בצבע חם ישמש מתחת לקירות של אח מסורתי עם עיצוב כפרי. הרצפות יהיו מרוצפות באריחי קרמיקה, באבן טבעית או ביער מחוספס. הרצפות יהיו מרופדות ברצפת עץ, כך שניתן ליהנות מהאח הכפרי שלך בחוץ בלילות קרים.