עיצוב הבית – סוגים בסיסיים של עיצוב הבית

עיצוב הבית הוא המדע והאמנות של שיפור פנים המבנה כדי ליצור סביבה בריאה ואסתטית יותר למי שמשתמש בחלל. מעצבת פנים היא מישהי שמתכננת, לומדת, מתאמת ומיישמת בהצלחה פרויקטים לשיפור. מעצבי פנים משתמשים בהרבה מדיומים שונים כדי להעביר את המסר שלהם ולקבל את תשומת הלב של אנשים. ציור, שטיחים, ריצוף, תאורה ורהיטים הם מן המדיומים הנפוצים ביותר המשמשים את מעצבי הפנים. מעצב מצליח יחשוב על דרכים יצירתיות לקשט את הבית וימצא דרכים יצירתיות להעביר את המסר שהם מנסים להעביר.

לפני שאתם מתחילים לתכנן את ההיבטים השונים של עיצוב הבית שלכם, חשוב שתבינו איך משתמשים בחללים. המטבח הוא לרוב האזור הכי פגוע בבית. תכנון פריסת המטבח, לרבות מיקום מכשירי חשמל, משאיות, ארונות וישיבה, יבוצעו לפני שיתחילו פרויקטים לעיצוב הבית. הדבר כולל בחירת החומרים הטובים ביותר עבור משטחים המתאימים לצבעי החדר, בחירת צבע נכון ובחירת הסגנונות הטובים ביותר של מכשירים המתאימים ביותר לסגנון הכללי של החדר. כדי להקל על הכנת הארוחות, על בעלי הבתים לוודא שיש להם את כל המכשירים הדרושים.

השלב הבא בעיצוב הבית כולל התחשבות בהיקף הבניינים לאחר שהחדרים זוהו. אתה יכול לטפס על כל הגדלים והסגנונות של בתים, מה שמאפשר לך ליצור עיצובי בית ייחודיים ומקוריים. השוואת בתים מודרניים וקטנים זה לצד זה היא דבר נפוץ. באופן כללי, רוב הבתים הם בקנה מידה המשתרע מפינה אחת לשנייה כאשר אזורי המחיה הם הקטנים ביותר. אלה עשרת הבתים המודרניים המובילים:

סגנון בית טודור הוא אחד האהובים ביותר בעת המודרנית. סגנון בית הטודור מאופיין בקווים ישרים, משטחים נקיים ועיטורים מינימליים. בתי טיודור ניתן למצוא בכל רחבי העולם. בתים רבים שנבנו בסגנון טודור הם יפים ומפוארים. עשרת סגנונות הבית הטובים ביותר הם: Tod's House, Thomas Wardell House, Wigley House, Taylor House, Edwardian Style House ו-Tudor House.

גיאורגית היא סגנון פופולרי נוסף לעיצובי בתים. למרות שהיא מתוארכת לתקופה הוויקטוריאנית סגנון זה הוצג קודם לכן. רוב תוכניות הבתים והמבנים סובבים סביב עיר הבירה ג '. עיר הבירה ג 'י משמשת לעתים קרובות לציון שם רחוב, אך ניתן להשתמש בה גם כדי להתייחס לעיר או לעיר. בבית בסגנון גאורגי יש חדרים גדולים וחלונות רבים.

סגנון בית פופולרי נוסף הוא שימוש בגמלים מרובעים וגגות גדולים. הגגות השטוחים נתמכים על ידי עמודות מלבניות. סגנון הבית הזה כולל חלונות גדולים ותקרה גבוהה. חלונות המפרץ ושימוש יוצא דופן של חלונות ראווה הם המאפיינים הבולטים ביותר.

טוסקנה מאופיינת בתערובת בין סגנונות ארכיטקטוניים שונים. הוא כולל אלמנטים מתקופת הרנסאנס, אך בתים טוסקניים הם לעתים קרובות מחודדים ומתוכננים היטב. הגג התלול הוא אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של האדריכלות הטוסקנית. מאפיינים משותפים נוספים כוללים גגות מורכבים וחלונות מקושתים.

https://www.youtube.com/watch?v=O9Q8QshPLak

בתקופת הרנסאנס, האדריכלות האיטלקית לוקחת את השפעתה מכמה סגנונות אחרים. הידוע מכולם הוא סגנון הווילה, המאופיין בקווים ישרים, פינות מעוגלות וגגות שטוחים. בתי וילה דומים מאוד לבתי טוסקנה, שכן רוב חומרי הבנייה שלהם הם בוץ או אריחי חימר. אולם באדריכלות הטוסקנית השימוש באריחי פסיפס נפוץ מאוד. השפעות אדריכליות אחרות כוללות סגנונות גותיים ויווניים, המאופיינים הן בגגות זוויתיים והן בעיצובים סימטריים והן בחצרות פתוחות.