סטוקו – שליכט צבעוני – בחירת צבעי שליכט בצבעים הנכונים

שליכט יכול להיות מיושם בכל אזור בבית שלך במגוון צבעים. לא ניתן לצבוע סוגים מסוימים של שליכט ויש לגמור עם שליכט או עם חיצוני מוכתם. יש הרבה גימורים דקורטיביים שאפשר להשיג בעזרת שליכט . ודא לעשות את המחקר שלך לפני שאתה בוחר סוג. כמה דוגמאות לכתמים שניתן ליישם באמצעות שליכט כוללות: כתם פרקט מבמבוק, כתם חום אפוי, כתם בטון, כתם חום במצוקה, תרסיס זהב, מרגמה, ורוד, כתום, פנינה ופנינה, כתם פיגמנט, פופקורן וטבק. בנוסף, יש תרשימי צבע זמינים עבור כל סוג של שליכט שאתה יכול להשתמש בו עבור הפרויקט הביתי שלך.

ככל שאתה לומד יותר על גימורים של שליכט , זכור שכל סוג של טיח דורש ניסוחי צבע שונים ודרישות שונות. לדוגמה, גימור שליכט טבעי יעבוד רק עם צבע אקרילי. כדי להשיג שכבת גימור טבעי תצטרך לערבב כמות קטנה של צבע אקרילי עם שליכט . זה יאפשר לו להיות מצוחצח בקלות. הסיבה לערבוב כמות אור של צבע עם הסיכה היא כך שאתה יכול להשיג את המראה הטוב ביותר עם כמות הכי קטנה של צבע.

כאשר חוקרים סוגים שונים של מוצרי שליכט , היבט חשוב נוסף שיש לשקול הוא המרקם של הצבע. יצרני שליכט חיצוניים מדברים לעתים קרובות על ”צבע מרקם” או ” שליכט צבוע ביד”, אך מונחים אלה אינם זהים. צבע מרקם הוא מרקם המשתלב במשטח החיצוני של החומר, בעוד ש שליכט שצבוע ביד הוא יותר לא אחיד. בשל הבדל זה במרקם, ניתן להשתמש בצבע ממרקם על משטחים חלקים בעוד שצביעת שליכט ידנית תעבוד רק על משטחים מחוספסים או מרוקמים.

הפרט האחרון שצריך להיות מודע לו הוא שכבת הסיום. ישנם סוגים רבים ושונים של גימורים שאתה יכול לרכוש לתערובת הדיג החיצונית שלך. גימור פופולרי הוא גימור צבע מרקם. זה נותן לביתך מראה אותנטי. אתה יכול גם לרכוש שכבת צבע מבריקה כדי להוסיף קצת ברק ועומק לחיצוניות של הבית שלך.

ישנן מספר אפשרויות כשמדובר בבחירת צבעי שליכט צבעוני שיתאימו לביתך. אתה יכול להשתמש בצבע שטוח או מבריק. שניהם נראים נהדר בעצמם, אבל מבריק גבוה יכול לשמש ליצירת אפקט מראה על דלתות זכוכית או חלונות. זה נראה מדהים ודרמטי. מצד שני, אתה יכול לבחור טיח גימור שטוח למראה מסורתי יותר. לדוגמא, אתה יכול לרכוש טיח שנראה כאילו ריססו עליו. זוהי האפשרות הזולה ביותר עבור רוב בעלי הבתים ומאפשרת לך להתנסות עם צירופי צבעים.

שני צבעים מנוגדים הם דרך מצוינת להוסיף צבע לקיר שעוצב. שני גוונים שונים מאוד של אותו צבע יכולים לשמש להצהרת צבע מודגש בחדר. יש אפשרויות אחרות. לדוגמה, אם הקירות שלך צבועים בצבע נייטרלי, כמו לבן, אז אתה יכול להוסיף התזה של צבע על ידי שימוש בשני צבעים סמוכים.

כשמחפשים צבעי שליכט , צריך לזכור שיש שתי קטגוריות עיקריות. אלה פיגמנטים אמיתיים עשויים ממלט פורטלנד ופיגמנטים סינתטיים המכילים צבעים. פיגמנטים אמיתיים יימשכו זמן רב יותר מצבעים סינתטיים וידרשו פחות תחזוקה. החסרון של הפיגמנט האמיתי הוא שקשה יותר להסיר אותו מאשר פיגמנטים סינתטיים ברגע שהם קובעים.

בטון פורטלנד הוא היתרון העיקרי בהיותו בר השגה ונגיש בקלות ברוב הבתים. מלט פורטלנד נבחר לרוב על ידי בעלי בתים משום שהוא מתכלה, חסר ריח וחסר כימיקלים. מלט פורטלנד מורכב מחלקיקים קטנים של חרס, אבן גיר ודולומיט. הוא מעורבב עם מים כדי ליצור חלקיקים עדינים. כתוצאה מכך, למלט פורטלנד יש משטח חלק מאוד עם מרקם מעולה. זוהי בחירה מצוינת עבור סוגים רבים של פרויקטים לאיחוי בשל המרקם שלו והגרעון המשובח.