סוגים שונים של דקים

ככל שהחיים בחוץ הופכים לאופנתיים יותר, הסיפונים נעשים נפוצים יותר. דק יכולה להיות מרפסת קטנה הסגורה במרפסת או שטח פתוח גדול המזכיר פארק ציבורי. הסיפונים בנויים במקומות רבים, כולל מרפסות, סיפונים, מרפסות וחצרות אחוריות. בבתים רבים יש סיפונים; לחלקם יש יותר מאחד.

סיפון הוא משטח שטוח שיכול לתמוך במשקל רגיל. היא בדרך כלל בנויה בחוץ על האדמה שמעל הבית ומרוממת מהקרקע על ידי עמודי עץ. הוא ידוע גם כפטיו או דק עמידה חופשית בארצות הברית. המילה היא שילוב של הסיפון של סירה והמילה תעלה. סיפוני תעלה נעשו במקור על ידי ניקוז המפלס התחתון של ביצה או ביצה כדי לפנות מקום לאגם דגים, בדרך כלל בריכת מים או מפל מים. סיפונים יכולים גם להכיל חיות משק, לצייד או לספק מקום לטיולים וטיפוס.

סיפוני עץ טבעיים מושכים מאוד, במיוחד אם אתה בוחר עצים באיכות טובה המטופלים בחרקים ובלחות. מינים מסוימים של עץ קשה עמידים בפני ריקבון והזרקת חרקים, אבל העמידות הזו אבדה עם הזמן. כדי למנוע ריקבון בסיפונים רטובים יש לאטום באמצעות אטום עמיד למים או דיקט מטופל. עץ ארז שטופל בלחץ הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור מגוון רחב של יישומי סימון כולל כניסות, מרפסות, מרפסות, מסלולים, סיפונים ועוד.

סוג מאוד פופולרי של סימון הוא סיפון העמידה החופשי, המכונה לעיתים גם סיפון קקי או סיפון שמש. סיפון קקי לא צריך להיות מחובר לבית. בדרך כלל אפשר להעביר אותו למקום אחר. סיפונים אלה הם אידיאליים לשימוש בהגדרות טרופיות וחופים כפי שהם אינם דורשים בסיס בטון או בנייה. סיפון עמידה חופשי הוא פתרון נהדר למשפחות עם ילדים קטנים או קשישים שרוצים שיהיה להם שטח רחצה קטן על הסיפון.

ערכות סיפון מוכנות מראש מציעות מגוון רחב של עיצובים שניתן להשתמש בהם כמעט בכל מצב. ערכות סיפון בנויות להמשך ויכולות לעמוד בתנאי מזג האוויר הקשים ביותר. סיפונים מפוברקים מראש יכולים לשמש לביתנים, סיפוני שמש וסיפון קקי. בין אם אתה מחפש סיפון טרופי פשוט, או עיצוב מסובך עם מעקות ומדרגות, סיפונים עשויים מראש הם אפשרות בטוחה ונוחה. תוכל לשלוח את הסיפון שלך לבית או למשרד שלך תוך כמה ימים, כך שתוכל ליהנות ממנו כמעט מיד.

סוג נוסף של סיפון קבוע הוא הביתן, המאפשר הנאה במשך כל השנה בחצר האחורית שלך. גזיבו בנוי עם מסגרת אלומיניום או עץ התומכת בגג ביתן עץ, המספק הגנה לכל השנה מפני איתני הטבע. לבתים רבים יש סיפון מגודר שיכול לשמש לאחסון או בידור נוספים. הביצות קטנות בדרך כלל יותר מסיפונים אחרים בשל גודלן הקטן יותר של הדקים הראשיות שלהם. סוג זה של סיפון מציע הגדרה אינטימית יותר עבור קבוצות גדולות יותר והוא פתרון אידיאלי עבור מרחב חיצוני מוגבל.

סירות פנאי פופולריות יותר ויותר, ואחת ממערכות הסיפון החדשות והפופולריות ביותר שזמינות לסירות היא סיפון הרבע. דקים רבע מחוברות בדרך כלל לצד של סירה, ולא לחלק האחורי שלה, אבל רבים בוחרים באפשרות זו עבור סיפוני החצר האחורית שלהם. דקים רבע מעוצבות עם עיצוב יחיד ופתוח, בדרך כלל סביב מטר על מטר וחצי, אם כי ניתן לבנות דגמים מסוימים כדי להכיל עד תשעה דונם. סיפון קטן זה מציע תחושה פתוחה, המאפשרת למבקרים לראות ישירות לתוך הסירה ויש להם תחושה של להיות על המים.

עץ שטופל בלחץ הופך לבחירה פופולרית לבעלי בתים שרוצים לבנות את הסיפונים שלהם. עץ מטופל בלחץ עשוי משילוב שרפים וחומרים חסיני מים שהופכים אותו עמיד בפני לחות ומזג אוויר. העץ המשמש לסיפונים מטופל בציפוי עמיד למים, או מוגמר או שטוח, כדי לספק משטח חלק לניקוי קל. לעץ שטופל בלחץ יש גימור שחור להתנגד לטרמיטים ולחרקים אחרים. הסיפונים האלה יציבים ועמידים מאוד. עם זאת, הם אינם מומלצים לאזורים רגישים לסופות טורנדו או הוריקנים בשל הסיכון הגובר לנפילת פסולת.