מחסן עצים לדקים ובמבוק מושחל

רבים מאמינים שכל חומרי הבניין הם אותו הדבר. כולם משמשים בדיוק באותם פרויקטי בנייה. אבל שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, ישנם הבדלים רבים בין חומרי בניין מעץ. הבדלים אלה יעזרו לך לבחור את החומרים המתאימים להתאים לפרויקט שלך.

ראשית, אתה צריך לדעת את ההבדלים בין סוגים שונים של עצים עבור גדר במבוק מושחל. דיקט הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של עץ. דיקט מגיע במגוון ציונים בהתאם למטרה. בעוד שדיקט יכול להיות מסווג גם כעץ במקרים מסוימים, דיקט משמש לרוב לחומרי בניית עצים. דיקט יכול להיות צבוע או נשאר לא גמור; עם זאת, המראה הלא גמור מועדף בדרך כלל כי קל לעבוד איתו והוא מגיע במגוון צבעים שונים.

דיקט הוא חומר גדול לבניית עצים. ניתן למחזר את העץ כראוי ולהשתמש בו מחדש. אם העץ נקצר ונעשה בו שימוש נכון, הוא יכול להימשך עשרות שנים ואף מאות שנים. אם זה לא נעשה, העץ עלול להיפגע וצריך להחליף אותו. על ידי קצירת עצים ישנים מהמלאי הנוכחי של עצים, אפשר למנוע מעץ זה להתפורר ולהיות בלתי שמיש.

ניתן לעצב מחדש חומרי בניין מעץ אשר מוסיפים לעמידותם, לאריכות חייהם ולערכם. ככל שעובר הזמן, עצים יאבדו באופן טבעי את יכולתם לעמוד במזג האוויר ובלחצים. כתוצאה מכך, העץ שאתה משתמש בו עלול להתחיל להתפצל או להישבר. סוג זה של חומר לבניית עצים יכול לעמוד בפני מזג אוויר ולחץ. זה יבטיח שפרויקט בניית העצים שלך יעמוד במבחן הזמן. למרות שהוא בן כמה עשורים, הוא עדיין ייראה טוב.

כמו כן, אחד היתרונות העיקריים בשימוש בחומרי בניין מעץ הוא שהם מספקים גמישות בעיצובים שאתה יוצר. מכיוון שעץ הוא חומר רב תכליתי, ניתן להשתמש בו ליצירת מגוון רחב של עיצובים שונים. תלוי כמה מקום יש לך, אתה יכול לבנות את הבית שלך עם שתיים או שלוש קומות. מלבד תוכניות קומה שונות, ניתן להוסיף תכונות נוספות כמו מוסכים או מבנים חיצוניים. הקפד לציית לכל קודי הבניין המקומיים בעת תכנון ביתך. עץ כחומר בנייה מציע יתרונות רבים, כולל גמישות בתכנון.

זה קל לעבוד עם, מה שהופך אותו חומר בניין גדול עבור עשה זאת בעצמך. אתה לא צריך לשכור מקצוענים מיוחדים שיעזרו לך לבנות את הבית שלך מאפס. כל מה שאתה צריך זה הבנה של קודי הבניין באזור שלך ואת הכלים שאתה צריך כדי להפוך את הבנייה שלך להצלחה. החלק הטוב ביותר הוא שכל החומרים האלה ניתן למצוא בקלות בחנויות החומרה המקומיות שלך.

מצד שני, ישנם כמה חסרונות בשימוש בחומרי בניין מעץ. לעץ יש את דירוג הצפיפות הנמוך ביותר של כל חומרי הבניין. עץ סטנדרטי יעשה את הבית שלך כבד מאוד וייקח הרבה זמן להתיישב בחצר האחורית שלך. זה גם מאוד קשה לעבוד עם עץ, כפי שהוא כל כך נוקשה.

בעיה נוספת עם חומרי בניין מעץ היא חוסר היכולת שלהם להחזיק מעמד. למשל, אם עץ נכרת, נדרשת רק קרן אחת של עץ כדי שהוא ימות. עם חומרים מסורתיים, זה לא יקרה, כמו הקורות יתקשרו יחד. עץ הוא פחות צפוף ועלול לגרום לביתך להתפורר עם הזמן. קשה לתקן עצים. עץ יכול להיפגע בקלות על ידי טרמיטים. רוח, לחות, רוח וונדליזם.