מה ההבדל בין ארונות מטבח לאמבטיה?

ארונות השירות יכולים לשמש כדי לעקוב ולארגן רכיבים חשמליים בבית. היחידות האלה בדרך כלל עשויות מפלדה ויש להן בידוד פנימי. הם מציגים מערכת משיכה, שמאפשרת להם להיפתח ולהיסגר בקלות. לארונות חשמליים רבים יש מתגי בטיחות, בקרות ידניות, מתגי כיבוי ראשיים וחתכים אוטומטיים. בארונות מסוימים יש אפילו מדפים ניתנים להסרה, מה שמקל על הוצאת פריטים מהארון.

ארון שירות יכול להיות עשוי מחומרים שונים. לוח חלקיקים, לוח סיבים בעל צפיפות בינונית, ואחרים ניתנים למיחזור. הם גם נחשבים לעתים קרובות כחומרים ירוקים, משום שהם משלבים חומר מילוי תאית עם קלסר (בדרך כלל שרף). מוצרים אלה משתמשים בשאריות עץ מכריתת עצים, חקלאות או פסולת פוסט-צרכנית כחומר מילוי. הם יכולים גם להיות עשויים מכל סוג של סיבי תאית.

חדרי אמבטיה בדרך כלל משלבים ארונות שירות קטנים. ארונות אלה הם בדרך כלל צרים יותר והם נהדרים לפרויקטים ביניים של DIY. צריך למדוד אותם בזהירות, ויש לבדוק את החתיכות. ארונות שירותים יקרים יותר מארונות שירות. אם אתה חושש להרוס חומרים יפים, אתה יכול לבחור למינציה זולה. חשוב להתאים את החומרה ואת סיום הריהוט הקיים בחדר גם כן. אם אתה לא בטוח אם חדר האמבטיה שלך הוא הבחירה הנכונה, לשקול את הסגנון של שאר הבית שלך.

https://youtu.be/9QEkgZ2fUDk

החומר לארונות שירות משתנה בעובי. חלק מהדגמים יקרים יותר מהאחרים. אתה יכול לבחור באפשרות זולה יותר אם אתה מודאג מהתקציב שלך. הם פחות עמידים מיחידות אחרות, אבל הם עדיין מאוד רב-גוניים. יחידות אלה יכולות להיות הפתרון הנכון בהתאם כמה שטח אחסון אתה צריך. הם יהיו בחירה מצוינת! הם רב-גוניים ותפקודיים.

ארונות המטרה הכלליים הם שדרוג לארונות שירות. הם קטנים יותר ממקביליהם, אבל הם עדיין שווים את המאמץ. הם מושלמים לפרויקטים של DIY כי הם בדרך כלל עשויים מחומרים יפים יותר. אם אתה חושש שהארון החדש שלך יהרוס את החומרים היקרים בביתך, אתה תמיד יכול לבחור ללכת עם קינה זולה יותר. אחרת, עדיף לשכור מקצוען. זה יחסוך לכם זמן וכסף.

ארונות שירות הם בדרך כלל קטנים יותר מארונות שירותים, כך שהם פרויקט DIY ביניים. לפני התקנת ארונות שירות, להיות בטוח למדוד את החלל ולבדוק לחתיכות. בגלל שארונות השירותים קטנים יותר, הם לא דורשים עבודה כמו ארונות שירות. עם זאת, אם אין לך את הזמן לבנות ארון שירות בגודל מלא, לשקול רכישת אחד מוקדם במקום. אלה יקרים יותר מארונות מבוססי שירות והם עשויים מחומרים יקרים יותר. הם יכולים להיות אופציה נהדרת לפרויקטים ביניים של DIY, אבל הם שווים לשקול.

ארונות שירות בדרך כלל גבוהים יותר מארונות שירותים ויכולים להגיע לגובה של עד 2 מטר. בעוד שהם לא גבוהים כמו עמיתיהם לשירותים, הם יכולים להיות תוספת נהדרת לכל בית. ארונות שירות שימשו בעבר רק לאחסון ארונות מטאטאים. אך כיום הם משמשים למטרות רבות אחרות. בנוסף לאחסון חומרי ניקוי, הם גם מקום נהדר לאחסון ואקום או סמרטוט.

אתה יכול להכין ארון שירות מחומרים שונים. החומר שלו יכול להיות עץ או מוצרי עץ מהונדסים. הם יכולים להיות בנויים מפלסטיק או ממתכת. בניית ארונות אלה היא בדרך כלל יציבה ועמידה. הם יכולים גם להיות מותאמים אישית כדי להתאים צרכים ספציפיים. אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הגודל והסגנון המתאימים לבית שלך, ולזכור שחשוב להתאים אותו לשאר הבית.

למרות שעלות ארונות השירות יכולה להשתנות מאוד, הם בדרך כלל פחות יקרים מארונות שירותים. הם דרך נהדרת להחביא כלי רחצה וצרכים אחרים בשירותים. הם גם מאוד פונקציונליים, המאפשרים לך לשמור מגוון של פריטים במקום אחד. רוב ארונות השירות מגיעים עם מדף למעלה, שהוא תכונה נהדרת לארון שירות. המדף התחתון מיועד בדרך כלל לבגדים תלויים.

פרטים נוספים: ארונות שירות sheyn.co.il