מהם עקרונות עיצוב הפנים? ‏

עיצוב פנים פרקטי הוא תהליך יצירת חללים שהם פונקציונליים ונוחים. זה מקדיש תשומת לב לאנשים עם צרכים מיוחדים כדי להפוך את המרחב נגיש עבורם. בין אם יש לך ילדים או חיות מחמד, אתה יכול לקבל בית יפה ונוח עם עיצוב פונקציונלי. המפתח הוא לשלב אסתטיקה עם מעשיות בלתי נראית.

עיצוב פנים מודרני מאמצע המאה הוא דוגמה לעיצוב מעשי. סגנון זה מנענע אופי ומשלב סגנון רטרו. לעתים קרובות היא מקושרת עם מגני רווקים. הריהוט בדרך כלל פשוט, והצבעים נייטרליים. הוא גם מעדיף קווים נקיים. מי שמחפש גישה מודרנית יותר לעיצוב פנים יכול לבחור בסגנון המינימליסטי.

אם אתם רוצים ללמוד איך לעצב, יש כמה קורסים מקוונים שצריך לבחור מהם. ריד, ספק קורסים בריטי, מציע שיעורים על ידי מעצבי פנים מנוסים. הקורסים מתפרקים לרמות שונות בהתבסס על רמת הידע והידע של התלמיד. חלק מהקורסים אפילו מובילים לתעודה.

באופן מסורתי, אדריכלים הוכפלו כמעצבי פנים. במיתולוגיה ההודית יצר האדריכל וישוואקרמה פסלים המתארים אירועים וטקסטים עתיקים. במאה ה-17 בהודו, אדריכל מפורסם היה ידוע לפסל פסלים של טקסטים עתיקים. המצרים הקדומים גם נתנו לקבריהם ”בתי נפש”, או בתים לדוגמה, שניתנו כמנחות מזון למנוח. המצרים העשירים יותר היו ידועים בטעמם בעיצוב פנים, והם גם היו ידועים בכישוריהם האמנותיים.

קורס פשוט ברשת זמין עבור מעצבת הפנים הראשונה. הוא מספק שיעורים המכסים את עקרונות היסוד של עיצוב הפנים ומסייעים לתלמידים להבין את התהליך. הוא גם מלמד על ההיסטוריה של העיצוב וכיצד להשתמש בחומרים וצבעים שונים. זה גם נותן לתלמידים מדריכים צעד אחר צעד לקשט חדרים שונים. בין אם אתה מקצוען או טירון, זה מקום נהדר להתחיל בו. את השיעורים על עיצוב פנים פרקטי קל לעקוב ויגרום לתהליך להיראות אינטואיטיבי.

שילוב עקרונות עיצוב הפנים המעשי במרחב חיוני להצלחתו. עם העקרונות האלה בחשבון, מעצב פנים טוב יכול לגרום למרחב רגיל להיראות יוצא דופן. בין אם המקום הוא בית גדול או דירה קטנה, המטרה היא שהכל יעבוד ביחד. החלל כתוצאה מכך ירגיש יותר בברכה ונוח. ככל שהמרחב יהיה יותר פונקציונלי, כך תהיה יותר פרודוקטיבי. לכן, אם אתה מקצועי עסוק, עיצוב פנים יכול לעזור לך לעשות דברים מהר יותר.

כדי להפוך למעצב פנים מוסמך, אתה צריך לפחות שנתיים של ניסיון בעבודה כמעצב פנים. אתה חייב גם להיות בעל ידע בשרטוטים ותוכנות מחשב, כמו AutoCAD ו-Adobe Creative Suite. הסמכת NCIDQ מומלצת גם היא והסמכת LEED רצויה. אתה יכול לבחור לוח זמנים במשרה מלאה או במשרה חלקית בהתאם לנסיבות האישיות שלך.

עיצוב פנים פרקטי החל בשנות ה-80 של המאה ה-19 עם בית הספר הראשון לעיצוב פנים לנשים בלבד בארצות הברית. הוא הפך למקצוע מוערך עם עלייתה של החברה מהמעמד הבינוני ומורכבות העיצוב התעשייתי. עיצוב פנים מקצועי מתפתח מאז, והוא עדיין מונע בעיקר על ידי הרצון לנצל את החלל לפוטנציאל האופטימלי שלו.

חלק ממעצבי הפנים מתמחים בתחומים מסוימים. לדוגמה, יש המתמקדים במסעדות או במטבחים. אם אתם מסעדה, מעצב שמתמחה בתחום הזה צריך להבין את זרימת המסעדה ואיך הלקוחות משתמשים בה. חשוב למעצב להבין את התעשיות השונות להיות יעיל.