כיצד מעצבים דירה?

אם הדירה שלך קטנה, יש כמה עקרונות עיצוב מרכזיים שתוכל להשתמש בהם כדי לפתוח את החלל. לדוגמה, הצבת מראה גבוהה ליד חלון יכולה לגרום לחדר קטן להיראות גדול יותר. מראות גבוהות יכולות לשמש גם להאיר אזורים עמומים. בנוסף, הם יכולים לשמש כמוקד.

נושא עיצוב הוא דרך נהדרת לתת לדירה שלך מראה מלוכד. אתה יכול להתחיל על ידי השאלת נושא עיצוב מחדר דומה או בית ושילובו ברחבי החלל. זה יגרום לו להרגיש מלוכד, תוך מתן הסגנון האישי שלך לזרוח דרך. בעת בחירת נושא עיצוב, התחשב ברהיטים ובפריטים אחרים שכבר נמצאים ברשותך. אם יש לך רהיטים מודרניים, זה כנראה לא הרעיון הכי טוב לערבב אותם עם חתיכות וינטג '.

חדר שינה צריך להיות מקום לטעון מחדש את נשמתך. בין אם אתה בוחר לקשט אותו בעצמך או לשכור מעצב פנים, המטרה צריכה להיות ליצור מרחב שבו אתה יכול להירגע ולחדש. אל תהפוך את החדר לעמוס מדי או צפוף מדי עם ריהוט נוסף. במקום זאת, התמקד בכמה רהיטים ואביזרים מרכזיים.

אם אתם מחפשים דרך כיפית לקשט את הדירה שלכם, שקלו להוריד אפליקציה כמו האוז יכולה לעזור לכם להחליט איך לקשט את החדר שלכם. יישום זה כולל מעל 16 מיליון תמונות עיצוב פנים ברזולוציה גבוהה. בנוסף, זה בחינם ואפשר להתחבר למשתמשים אחרים, אפשר לגלוש ביצירות של אנשים אחרים ב ”זרם העיצוב” של האפליקציה. אתם יכולים גם לשתף את העיצובים שלכם באפליקציה.

דירה קטנה יכולה להיות מקום כיפי ופונקציונלי אם תוכנן היטב. לדוגמה, האדריכל הסידני ניקולס גרני תכנן דירת מיקרו, שמשתמשת במשותף לואו-טק ברור כדי ליצור אזורים בתוך החלל הראשי. פתרון זה מתייחס גם לבעיית החלל הריק מול דלת הכניסה. על ידי שילוב רהיטים, אזור זה הופך לאזור פונקציונלי ומקום אופנתי להישאר בו.

דירה יכולה גם להיות מתוכננת להכיל משפחה קטנה. אדריכל איטלקי בשם אנטונינו קרדיו עיצב מחדש דירה עם תוכנית ריצפה של 100 מטר מרובע. הפנים בעל תחושה תעשייתית משובחת ומשלב אלמנטים של מורשת תעשייתית. הדירה מעוטרת בצבעים עמומים וצבעים, תערובת של מרקמים ולבנים אדומות חשופות.

אסטרטגיית עיצוב נוספת כוללת משחק עם אור. שינוי צבע האור יכול ליצור אפקט קסום ולעזור לך לחלק חלל גדול לאזורים קטנים יותר. למשל, בדירה פריזאית יש שלושה אזורים שונים: חדר השינה, המטבח והמקלחת. אור צהוב בהיר, למשל, מדגיש את חדר השינה. בנוסף, רהיטים ואביזרים בצבע בהיר עוזרים לך להתמזג עם העיצוב המינימליסטי.

בין אם אתם רוצים למכור את הדירה או לשכור אותה, עיצוב הדירה הוא מרכיב חיוני בפיתוח רב-משפחתי. הבחירה הנכונה של גימורים ותיקונים תרגש שוכרים פוטנציאליים ותייצר אנרגיה במהלך תהליך המכירה. עיצוב דירה גם משחק תפקיד חשוב במשיכת דורות רבים של שוכרים. מבואה מעוצבת היטב, תכנית רצפה פתוחה, ושפע תצוגות של שטח חיצוני יתן לשוכרים פוטנציאליים רושם ראשוני מעולה.

עיצוב דירה יכול להיות בעל תחושה עכשווית או מראה קלאסי יותר. לדוגמה, דירה שתוכננה על ידי האדריכל הברזילאי פלביו קסטרו מתמזגת במינימליזם כדי ליצור תחושה עירונית. שטחי המגורים וחדרי השינה קרובים, והמטבח והשירותים פתוחים ומרווחים. הריהוט מודרני ומסוגנן, והרהיטים והמותגים נבחרו בקפידה. בעוד הדירה אינה גדולה במיוחד, צבעיה הבהירים ותוכנית הרצפה הפתוחה יוצרים סביבה מתוחכמת.

עיצוב דירה מינימליסטי יכול להיות אפשרות נהדרת לדירות קטנות. קירות לבנים ורצפות אור יוצרים לוח אור. הוספת חומרים טבעיים ובחירת רהיטים בקפידה יכולים גם לעזור לדירה להרגיש מרווחת ואוורירית. תוכנית קומה פתוחה מאפשרת גם מרפסת. שולחן אוכל קטן עם שני כיסאות יכול להתאים בצורה מושלמת על המרפסת הזאת.

טמפרטורת הצבע היא גורם נוסף בבחירת לוח הצבעים הנכון. בעוד שצבעי המונוכרום הם בדרך כלל לבנים או אפורים, ישנן תוכניות צבעים רבות אחרות שיוסיפו צבע. בסיס אפור בהיר יכול להתלבש עם גוון ורוד רך או כחול. צבעים אלה יכולים גם לעבוד היטב עם ריהוט מנוגד.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://planmyspace.co.il/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%9F/