כיצד להתקין רצפת דק סינתטי?

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לרצפת עץ טבעית, אתם צריכים לשקול חלופה סינתטית. קומות אלו עשויות בדרך כלל מעץ טרופי או אירופי והן עמידות בפני לחות ושינויי טמפרטורה. הם עמידים וניתנים לשכבה מעל דיקט ימי או מסגרות מתכת מגולוונת. מכיוון שהם עשויים מסיבי עץ, הם מוצקים ולא דועכים בצבע.

כיצד להתקין דק סינתטי?

בעת התקנת דק סינטטי, אתה רוצה לעקוב אחרי כמה צעדים קלים שיבטיחו את החומר מאובטח היטב. ראשית, הנח את לוחות דק המורכבים לשטוף מול מסגרת דק. ואז, לאבטח כל לוח למסגרת עם שתי שורות של ברגים. חלל שימושי כדי לשמור על הלוחות מקבילים ולפחות 1/4 אינץ' זה מזה.

ודא להשתמש ברגים עם אורך ורוחב מתאימים. בדרך זו, הברגים לא לקרוע דרך דק ולגרום לסדקים. דרך נוספת לאבטח את הלוחות היא להשתמש בסרטונים. הקליפים מחליקים לתוך חריץ בצד אחד של הלוח ודופקים אותם לתוך הליצן. החריץ של הלוח הבא מחליק מעל הסרטון, מה שימנע מהקליפ לחשוף את הברגים.

ברגע שתגיע ללוחות הדק, תצטרך להתקין את הסרטונים. קטעי הפתיחה צריכים לשבת סומק על קצה המסגרת ויש להתקין במרווחים קבועים על הג 'ויסטים. לאחר מכן, התקן בורג אחד מרוכב בכל קטע. ברגע שתעשה את זה, אתה מוכן להתחיל לדחוף את הלוח הראשון לתוך הסרטונים.

בעוד סוג זה של דק הוא יותר סביר מאשר אורן שטופל בלחץ, אתה עדיין צריך לשקול את העלויות. למשל, דק מרוכב עולה יותר מדקן האורן המטופל בלחץ. עם זאת, זה קל יותר לתחזק מאשר עץ טבעי.

רצפת דק סינתטי עמיד בפני אש

התנגדות אש היא מרכיב קריטי בעיצוב רצפות פלדה מורכבות. בין אם הרצפות מעוצבות כלוח רציף ובין אם הן מרובות, הן חייבות לעמוד באש. רצפת דק פלדה מורכבת יכולה להיות מעוצבת עם חיזוק רשת או בלעדיה. אם הרצפה מיועדת לסביבה בטמפרטורה נמוכה, אין צורך בחיזוק רשת.

הסיבה העיקרית לכך שרצפת דק סינתטית עדיפה על עץ היא כי חומרים אלה יכולים לעמוד באש. לעומת זאת, משטח עץ צפוי להתלקח מגחלים או מגחלים, דבר שיגרום לאש להתפשט במהירות. דירוג האש של חומר מרוכב יהיה גבוה יותר מזה של דק עץ טבעי, והחומר המורכב ישמור על המשיכה האסתטית שלו.

למרות דירוג האש הגבוה, חומרי ריצוף דק עמידים באש עדיין אינם חסיני אש לחלוטין. בעוד שהם עמידים בפני להבות וחום, הם אינם בטוחים ללכת על כאשר מחממים. לכן זה קריטי להשתמש בחומרי דק עמידים לאש הטובים ביותר ואמצעי זהירות אחרים בעת בחירת חומר.

שריפות קוצים הן אחד הגורמים הנפוצים ביותר לנזק לדק, ודקים הבנויים על גבי מדרון נמצאים בסיכון גדול ביותר. לפי רשות הכבאות במדינה, האש מתפשטת מהר יותר במדרונות תלולים כי חום קורן מחמם דלק שקדם לשריפה. בנוסף, הפער בין לוחות דק הוא מקור עיקרי להצתה. ככל שהרווח בין הלוחות קטן יותר, כך יש פחות סיכוי שהאש תתפשט מלמטה למעלה. חשוב גם לשקול מרחק בין הבית לדק.

באיזו תדירות צריך לשמן דק?

דק סינתטי משומן הוא חלק חיוני בשמירה על המראה שלו. השמן שאתה משתמש צריך להיות מיושם במכות ארוכות ויציבות כדי להבטיח שהוא חודר לעץ מבלי לגרום יותר מדי בלגן. אתה לא צריך לעבוד את הנפט באופן ידני כפי שזה יכול לגרום פסים. יש להחיל את הנפט על כל אזורי דק כדי להבטיח צביעה זוגית.

חשוב גם להימנע משפיכות או מחומרים שמנוניים על דק. זה יכול לגרום לכתם תמידי. כדי להסיר אותו, השתמש בצינור ושטוף את האזור ביסודיות עם מי סבון. השטיפה הסופית צריכה גם להסיר כל שארית של מי סבון שעלולים ליצור סרט על דק ולמשוך עוד פסולת.

אם לעתים קרובות אתה משתמש בחפיסה שלך כדי לאכול או לבדר, שים לב לשפכים. שומן ושמן ממזון יכולים להשרות לתוך דק המורכב ולגרום לכתמים. נקה כל דליפה בהקדם האפשרי עם חומר ניקוי קל. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה או בצינור גינה כדי לשטוף את השפכים.

אם אתם משתמשים בצינור, אתם יכולים להשתמש בתמיסה של שתי כוסות מים חמים וכפות 2 של סבון כלים אפשר גם להשתמש בפתרון הזה כמנקה מקומות. תמיסת סבון ומים היא פתרון מעולה לניקוי דק המורכב. זכור להשתמש במברשות רכות מנקות כי קרצוף כבד יוריד את החומר.