כיצד לבחור שולחנות לגינה?

דמיינו שאתם יוצאים לגינה היפה שלכם ביום קיץ חמים, מוכנים ליהנות מארוחה עם יקיריכם בין הצבעים העזים והקולות המרגיעים של הטבע. אבל רגע, על מה תשבו? עד כמה שזה נראה טריוויאלי, בחירת שולחן הגינה הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בין חווית חוץ מהנה לחוויה מתסכלת. למעשה, בחירת השולחן המושלם לגינה שלכם כרוכה בהתחשבות בגורמים שונים, כמו גודל חלל החוץ שלכם, החומר וצורת השולחן. למרבה המזל, אספנו את כל הטיפים החיוניים שיעזרו לכם למצוא את השולחן האידיאלי שישדרג את הגינה שלכם ויהפוך את המפגשים בחוץ שלכם לבלתי נשכחים.

האם אתה מוכן ליצור זיכרונות יקרים בנווה המדבר הירוק שלך? בואו נחקור יחד את עולם שולחנות הגן!

מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת שולחנות גינה?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת רכישת שולחנות לגינה שלך הוא גודל וצורת האזור. שקול כמה אנשים השולחן צריך להכיל. אם יש לכם גינה קטנה שמתאימה רק לכמה אנשים, שולחן עגול קטן אמור להספיק. אם יש לכם אזור חיצוני גדול שמארח באופן קבוע בני משפחה וחברים למנגלים, שולחן מלבני גדול הוא אידיאלי.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא הסגנון והעיצוב של השולחן. החדר צריך להשלים את האזור שמסביב ואת כל ריהוט הפטיו האחר. לדוגמה, אם יש לכם חלל חוץ מינימליסטי מודרני, שולחן מתכת מלוטש ידגיש את הסגנון הזה.

לבסוף, אתה צריך לחשוב על תחזוקה ועמידות של השולחן. שולחן העשוי מחומרים עמידים כמו מתכת או עץ יחזיק מעמד זמן רב יותר וידרוש פחות תחזוקה. נדון עוד על חומרים בסעיף הבא.

אילו חומרים כדאי לחפש בשולחנות גינה?

כשמדובר בחומר, ישנן מספר אפשרויות לשולחנות גינה. שולחנות מתכת עמידים ודורשים פחות תחזוקה. ברזל יצוק ואלומיניום הן אפשרויות פופולריות עבור שולחנות מתכת. שולחנות עץ פופולריים גם הם, אך דורשים תחזוקה רבה יותר. טיק וארז הם אפשרויות טובות לשולחנות עץ מכיוון שהם עמידים בפני ריקבון ונזקי חרקים. שולחנות פלסטיק הם קלי משקל וקלים לתנועה, אך אינם עמידים כמו מתכת או עץ.

שולחנות זכוכית הם אסתטיים ואפשרות טובה אם יש לכם אזור מקורה בגינה שלכם. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות משלו, לכן קחו בחשבון את הצרכים הספציפיים שלכם ואת כמות התחזוקה שאתם מוכנים לבצע לפני שאתם מקבלים החלטה. הבחירה הנכונה תהיה תלויה בגורמים כמו העיצוב הכללי של הגינה שלכם, האקלים באזורכם והאופן שבו אתם מתכננים להשתמש בשולחן, כפי שמוזכר בסעיף "גורמים שיש לקחת בחשבון לבחירת שולחנות גינה".

בחירת הצורה לשולחן הגינה שלכם

צורת שולחן הגינה שלכם צריכה להיקבע בהתאם לאופן שבו אתם מתכוונים להשתמש בו. שולחן עגול הוא נהדר עבור גינות קטנות כי זה לא תופס יותר מדי מקום והוא נעים עבור מפגשים אינטימיים. שולחן מרובע מתאים למשפחה בת ארבע נפשות או לקבוצה קטנה של חברים. שולחנות מלבניים מתאימים לקבוצות גדולות יותר והם אידיאליים לארוחות ערב בחוץ ולברביקיו.

לבסוף, שקול את סגנון השולחן שלך. שולחנות עץ מעניקים מראה כפרי ואילו שולחנות מתכת מעניקים להם תחושה מודרנית. ניתן אפילו לערבב ולהתאים חומרים לקבלת מראה ייחודי. לא משנה באיזו צורה תבחרו לשולחן הגינה שלכם, ודאו שהוא משלים את העיצוב הכללי של חלל החוץ שלכם, כפי שנדון בסעיף הקודם על חומרים שיש לחפש בשולחנות גינה.

טיפים מובילים לתחזוקת שולחן הגינה שלכם

שולחן גינה מתוחזק היטב לא רק מחזיק מעמד זמן רב יותר, אלא גם שומר על המשיכה האסתטית שלו. הנה כמה טיפים חיוניים לתחזוקת שולחן הגינה שלכם, ללא קשר לחומר ממנו הוא עשוי.

ראשית, כסו תמיד את השולחן כאשר הוא אינו בשימוש. זה יגן עליו מפני תנאי מזג אוויר קשים, לשלשת ציפורים ולכלוך. אם השולחן שלכם עשוי עץ או מתכת, מריחת שכבת צבע או לכה מגנה יכולה לעזור להאריך את חייו. עבור שולחנות עץ, הקפידו להשתמש בחומרי איטום או טיפולים מתאימים לעץ, ואילו עבור שולחנות מתכת, השתמשו בצבע עמיד בפני חלודה.

נקו את השולחן באופן קבוע עם תמיסת סבון עדינה ומטלית רכה להסרת לכלוך ולכלוך. הימנעו מחומרי ניקוי שוחקים, מכיוון שהם עלולים להזיק לפני השטח של השולחן. בדוק את השולחן שלך לסימני בלאי, כגון עץ סדוק או ברגים רופפים, וטפל בבעיות אלה בהקדם כדי למנוע נזק נוסף.

לבסוף, במידת האפשר, אחסנו את שולחן הגינה שלכם באזור יבש ומאוורר בחודשי החורף או בתנאי מזג אוויר קיצוניים. זה יבטיח את אריכות הימים של השולחן שלך וישפר את המראה שלו לאורך זמן.