הקמת גינה עם מעצב גינה

עיצוב נוף עוסק ביצירת גינה מאוזנת. שורה, צורה, מסה הן עצמות של גינה. צבע יכול לשמש כדי להוסיף עניין ולעורר רגשות. צבעים חמים כמו צהוב וירוק יוצרים אווירה מקבלת פנים ומדגישים את גודל העצמים. צבעים קרירים, כגון סגול או לבן, מנוגדים לגוונים חמים ומשמשים להפרדת צבעים סותרים. אלמנטים אלה משמשים יחד ליצירת חלל שהוא גם ויזואלי נעים לעין ומזמין.

התחל בהחלטה איזה סוג גינה אתה רוצה כאשר אתה מתכנן גינה. ניתן להשתמש בנייר גרף ובמדידת סרט כדי לקבוע את גודל שטח הגינה. אל תשכח לתייג כל ריבוע עם המדידה. לאחר שציירת את הגבולות, הוסף את התכונות הקיימות. אלה יכולים לכלול עצים, שיחים, שבילים, גדרות וחומות. ברגע שאתה מצייר את הפריסה של החצר שלך, אתה יכול להעתיק אותו ולהוסיף אלמנטים אחרים.

אם אתה לא בטוח לגבי פריסת הגינה שלך, אל תדאג. יש מספר צעדים לתכנן וליישם. הצעד הראשון בעיצוב הגינה כרוך בזיהוי המבט הרצוי ובהרגשה. כאן אפשר להוסיף תחושה של מקום. הזיכרון של אירועים וחוויות העבר שלך יכול להשפיע על האידיאלים שלך לגינה שלך. הזיכרונות האלה יכולים גם להנחות את הבחירות שלך. אתם יכולים ליצור חלל חיצוני שהוא גם פונקציונלי וגם ויזואלי על ידי שימוש בדמיון שלכם.

אז איך מתחילים לתכנן את הגינה?

אחרי שאתה מצייר את התוכנית שלך, תתחיל לשרטט אותה. ברגע שיש לך סקיצה מחוספסת, תתחיל לתכנן איך תשתמש בגינה שלך. עליך לשקול גם אלמנטים קשיחים כגון מסלולים, גדרות וחומות שמירה. מעצב נוף יכול לעזור לך ליצור תוכנית אם אין לך סקיצה של החצר שלך. למרות שזה יכול להיות מלחיץ, זה שווה את זה אם התוצאה הסופית שאתה רוצה.

אחרי שיש לך מיפה את התכנית שלך, לחשוב על איך תוכל להשתמש בגינה שלך. בין אם זה נווה מדבר בחצר האחורית, או נווה מדבר עירוני, חשוב לזכור את הדרך בה אתה משתמש במרחב. אתה צריך לחשוב על איך תוכל להשתמש בו. האם זה מקום להירגע? אתה תהנה מזה? חשוב שתהיה לך חצר יפה אם את חושבת למכור את ביתך.

חיוני לבחור את הצמחים הנכונים בגינה שלך. צמחי פרחים הם תכשיטי הגינה, ויש להציבם במקום בו ניתן להעריכם. אתה צריך לבחור פרחים שמשלימים אחד את השני, בין אם אתה מחפש גינת פרחים. גינה פרחים הוא מקום נהדר להרגעה ולהתרועעות עם חברים ומשפחה. אתה גם רוצה לכלול אזורים שבהם אתה יכול ליהנות בחוץ, כמו המרפסת או המרפסת שלך.

כאשר מעצבים גינה, תמיד שומרים על איזון חזותי. עיצוב סימטרי יגרום לגינה שלך להיראות פחות כאוטית ויותר נעימה לעין. זה יעשה את הגינה שלך יותר מסבירת פנים ויגרום לך להרגיש טוב יותר עם זה. אתה ואורחיך תיהנו מסביבת גינה הרמונית אם תבחרו בתוכניות היפות ביותר. הצמחים צריכים להיות בהרמוניה אחד עם השני. עיצוב גינה א-סימטרי אומר שהצמח ממוקם משני צידי נקודת הייחוס המרכזית.

עקרונות ההרמוניה הם המפתח ליצירת גינה הרמוני. עקרונות אלה יעזרו לבחור את הצמחים המתאימים לגינה שלך ואת חומרי הנוף הטובים ביותר. אף שאינך יכול לשלוט בשמש, מראה הגינה שלך ייקבע על ־ פי כמות אור השמש הזמינה. ורדים, למשל, לא משגשגים בשמש מלאה, בעוד הוסטות משגשגות בחום השמש. אתה צריך שיהיה לך אזור שטוף שמש אם אתה רוצה ירקות. אתה לא יכול לשלוט בשמש אז אתה צריך להתאים יסודות אחרים בגינה.

הדרישות של בעל הבית צריכות להיות משתקפות בתכנון הגינה. יש שימושים רבים לגינה. אם אתה מתכנן לקבל אורחים בגינה שלך, אתה צריך לשקול איפה ואיך הם יוצבו. אתה יכול גם להוסיף גדר או פרגולה כדי ליצור פרטיות. מבנה הגינה שלך יכול להיות גם יפה וגם פונקציונלי. אתה רוצה צמחים שעובדים טוב ביחד ומשלימים אחד את השני.

למידע נוסף, הקליקו: https://eladvardi.co.il/