בחירת אבני מדרך יפהפיות לגינה שלך

קניית אבנים לגינה יכולה להיות משימה קשה. כדי לוודא שהם לא זזים, הם חייבים להיות מרופדים כראוי ולהציב בקו ישר. כדי לגזום את האבנים, תצטרך עלה מרובע ופטיש. ברגע שכל אבני הקפיצה מונחות, אתה יכול להוסיף בד נוף לתעלה ולגזום אותם לגודל. לאחר מכן, תצטרך לכסות את כל האזור בחול.

אבן היא הבחירה הטובה ביותר לעיצוב מדרך יפה. חומר זה הוא עמיד להפליא והוא אחד מחומרי המדרך הפופולריים ביותר זמינים. עם זאת, זה יכול להיות יקר לקנות ויכול להשתנות במחיר בהתאם לאזור שבו הוא נקצר. אבן היא חומר טבעי ויכולה לדעוך אם היא חשופה מדי לאור שמש.

ישנם סוגים רבים של אבני מדרך. יש צפחה מרוקמת, אבן הודית מרוקמת ואבן טבעית. לכל אבן יתרונות וחסרונות. לפני שאתה מקבל החלטה, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות העיקריים של כל אחד. תן דעתך לשימוש המיועד באבני המדרך שאתה בוחר לגינה שלך. יש אבנים שמתאימות יותר למטרות מסוימות, אבל יש הרבה סלולים שאינם עמידים באותה מידה.

תן דעתך לגורמים הבאים: גודל, עובי, צבע וצבע בבחירת אבנים סלולות לגינך. בחר חומר המציע אחיזה בכפות הרגליים והוא חזק מספיק כדי לעמוד בתנועת הולכי רגל. החומר צריך גם להיות חדיר, כך שהוא יוכל לעמוד בכל כמות של לחות. כדאי גם לבחור אבן רכה יותר אם אתה חי באקלים חם.

https://www.youtube.com/watch?v=R5Rb6AXSj48

אתה צריך לשקול את העלות והעמידות של אבני המדרך שאתה בוחר לגינה שלך. יש לקחת בחשבון גם את האסתטיקה של האבן. גרניט הוא אופציה אלגנטית ויפה. גרניט ישלים את הנוף וייראה נהדר כאשר מותקן כראוי. בדרך כלל, מחיר הגרניט יהיה תלוי בגודל ובצבע של החצר שלך. ישנם סוגים וסגנונות רבים של אבנים סלולות שניתן להשתמש בהם בגינה שלך. תצטרך לבחור את האדם הנכון עבורך.

לפני שאתה מתקין אבנים סלולות בגינה שלך, לוודא שהאזור הוא ברמה וחופשי מעפר. אם זה לא, אתה תמיד יכול להתקין קצה הרחקה בטון כדי למנוע מהאבנים להחליק. אם אתה רוצה משטח חלק, אתה יכול גם להשתמש בירידים מיוחדים המשמשים כאבני שולי. כדי להימנע מפגיעה בכל שירות מחתרתי, אתה חייב גם לבדוק את חומר הבסיס.

בין הסוגים הפופולריים ביותר של אבני מדרך לגינה הם לבנים ובטון. למרות שהם זמינים במקומות רבים בעולם, הם אינם מתאימים לשימוש חיצוני בשל כוחם. אתה יכול לבחור ממגוון צבעים ליצור מראה כפרי או מודרני. הם עמידים בפני מים ויסודות אחרים, למרות המחיר הגבוה.

בחירת אבני המדרך הנכונות לגן חיונית ליצירת גן ייחודי ויפה. ישנם חומרי מדרך רבים זמינים בגוונים שונים המאפשרים לך ליצור דפוסים ומרקמים שונים. הדבר הטוב ביותר בסלעי פסיפס הוא שהם לא דורשים הרבה תחזוקה. גם אתה לא צריך להשתמש בהרבה מים. כדי להימנע מכתם, אתה יכול פשוט לשפוך מים על האבן. בנוסף לאפשרויות שלעיל, סלעי פסיפס גם נותנים לך מבט יפה למרחב החיצוני שלך.

אתה יכול להשתמש באבני קפיצה כדי ליצור מרפסת בחצר האחורית שלך. אבנים אלה נהדרות ליצירת מסלולים וקלים לתחזוקה. יתר על כן, הם מאוד מושכים ועמידים, מה שהופך אותם לאבני המדרך האידיאליות לגן. אתה יכול גם לבחור קרשי קפיצה לנתיב שלך. אתה יכול גם לבחור קרש קפיצה לגינה.