איטום גגות – מה כדאי לדעת?

איטום גג הוא ההיבט החשוב ביותר בבנייה או בנייה מחדש של כל בניין או בניין מסחרי. אם הגג שלך אינו אטום כראוי, הוא יהיה רגיש לדליפות, עובש ונזק כתוצאה ממזג האוויר. ביתך מוגן מפני הסכנות הללו על ידי גג אטום כראוי. אם אתה רוצה לדעת איך לאטום גג, מומחי גג יגידו לך לשכור חברה מקצועית כדי להשלים את העבודה.

קל לשימוש וקל לאטום גג נוזלי עם שרף אפוקסי באיכות הגבוהה ביותר וגומי לטקס. רוב המקרים כלולים בהנחיות ובקבוקי ההרדמה של חומרי איטום מקצועיים. חינם 10 סק ”מ של איטום עם סדר של יותר מ 100 סק” מ של עבודת איטום! איטום גג באיכות גבוהה של מקצוענים מיומנים ומיומנים – בין אם מיישמים את עצמם ובין אם עם גימור מקצועי – כעת עם 10 מטרים רבועים ללא התקנה של איטום גג עם הזמנות של יותר מ-100 מטרים רבועים של איטום גגות.

מוצרי אטימת הגג מיוצרים כדי להגן על קצוות הגג, העליון, הצדדים, הבסיס והקצוות מפני דליפות מים, ריקבון ומזיקים. חומר האיטום הנפוץ ביותר הוא שילוב של זפת גג ותחמוצת אלומיניום גרנולרית או סיליקה. אטמי גג עשויים מסיליקה וזפת מונעים מהלחות להגיע לפני האריחים. מרבצי זפת נדבקים לפני האריחים, מה שמונע מהלחות להתרחק ולפגוע בהם. תחמוצת אלומיניום גרנולרית, או סיליקה, משלבת כוח ועמידות עם עמידות כימית ועמידות פיזית נגד מים ופטריות. היא מונעת צמיחה ומתפשטת בהריסות שבבסיס האריחים.

אפשרויות אטימת גג אחרות הן ציפויי גומי, פוליאוריתן או אפוקסי. ציפוי הדבקה עצמית הוא פשוט ליישום, אבל לחלק אין את הכוח או העמידות הדרושים לשימוש כבד באזורי תנועה גבוהים. גגות מסוימים, כגון אלה הנמצאים בבניינים שטוחים, עשויים להיות טובים יותר עם מערכות סיליקון מסורתיות או גגות זפת. ציפויים הדבקים בעצמם קשורים טוב יותר ללבנים ועץ מאשר לעץ.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אטימת גג. סוג אחד מונע מהלחות להגיע לפני השטח של סיפון הגג. סיפוני גג אטומים הם עמידים ביותר ומפחיתים את הסיכון לפגיעה בגג עקב קורוזיה של מזג האוויר והזזת חומרי סימון הגג. אחר אוטם את התפרים בין חומרי סיפון הגג. הסוג השלישי הוא הכי מתאים למערכת גג חתוכה מראש ואטומה מראש.

במערכת אטומה מראש, כיסויי גג משולבים מונחים על גבי אריחי תחמוצת אלומיניום גרנולרי, זפת. אלה מחוברים למסגרת הגג על ידי הדבקה משותפת. רעפים חתוכים מראש ואטומים מראש עשויים מאריחי פוליאוריתן. הם קלים יותר ועמידים יותר לחום מאשר רעפי אספלט או מערכות גג הדבקה עצמית.

ההתקנות בדרך כלל אורכות כשלושה ימים. תהליך ההתקנה כולל חיתוך כמות הממברנה הדרושה כדי להתאים את הגודל הנדרש, הסרת הרעפים הישנים ויישום האוטם החדש. רעף הציפוי החדש צריך להיות מיושם באותו אופן כמו אריח התפר החדש. עדיף לעבוד בצדדים מנוגדים של הבית שלך כדי להבטיח התקנה חלקה ולא פגמים. שני קבלנים מוקצים לבצע את העבודה ולהבטיח תפקוד חלק. עדיף לעבוד על קובץ אחד ליעילות טובה יותר.

במקרה של רוח גבוהה, צורה כלשהי של הגנה על הגג עשויה להיות הכרחית. כאן נכנסת לפעולה מערכת מיוחדת שנקראת הגנה מפני הוריקן. המערכת הזו דומה לזפת ודבק עצמי. מערכת זו יכולה לעצור ברד, רעם, מהירות רוח גבוהה, קרח, גשם, ושלג. הוא מגן על הגג שלך מפני גשמים כבדים, הנפוצים באזורי החוף.