איזה סוג של ריצוף הוא הטוב ביותר לשימוש בחוץ?

אם אתה מחפש קבלן ריצוף חצר מקצועי, צוות המקצוענים של חברת EliStone יכול להתקין מגוון סוגי ריצוף לחצר שלך. ברגע שבחרת את סוג הריצוף שיתאים ביותר לנכס שלך, השלב הבא הוא בחירת סגנון. אם אתה לא בטוח איזה סוג של ריצוף חצר אתה צריך, אתה יכול לקרוא הארוך ביותר, והם יוכלו לעזור לך.

כאשר בוחרים ריצוף בחצר, החומר ממנו היא עשויה הוא שיקול מרכזי. בחר חומר עמיד בפני ריקבון אם אתה משתמש בעץ. גומי צריך גם להתנגד להירקב. זה יבטיח שמשטח החצר שלך ייראה נהדר לפרק זמן ארוך. כדאי שתחשוב גם על האקלים ומזג האוויר. אם אתם מחפשים פתרון ריצוף חיצוני, חפשו אפשרות סינתטית, כמו פלסטיק או גומי.

אבן היא סוג אחר של ריצוף חיצוני. אבן טבעית לא נרקבת כמו עץ והיא הרבה יותר עמידה. האבן לא מושפעת מהשמש, בניגוד לעץ. סטון לא ישתנה עם הזמן. יתר על כן, זה לא ידרוש תחזוקה רגילה, שזה בונוס נוסף. בסופו של דבר, חשוב לשקול את סגנון ריצוף החצר המתאים ביותר לביתך. אתה צריך להיות יצירתי ולבחור את האחד שמתאים ביותר לסגנון שלך.

אתה צריך לשקול את האזור כי ריצוף החצר שלך יכסה לפני שאתה מחליט על חומר. יש אנשים שבוחרים לכסות את כל האזור בסיפון עץ. ויניל ואריחים עשויים גם מחומרים סינתטיים. אתה צריך גם לשקול את האקלים. תצטרך תערובת של חומרים לא מבודדים ועמידים לחום בחצר שלך. בחירת החומר תהיה תלויה בטעמך האישי. החצר שלך היא גן העדן הפרטי שלך.

אם אתה מחפש חומר לריצוף בחצר שלך, שקול את החומרים. חומרים מסוימים עמידים יותר ויכולים לעמוד בפני עומסי תנועה גבוהים. אבן חול היא בחירה פופולרית נוספת. ניתן להשתמש בו באזורים קרים יותר, בעוד אבן כחולה היא הטובה ביותר עבור אלה חמים. הוא גם עמיד נגד קרח. הקשיות שלו תקבע אם אתה צריך לכסות אותו. חוץ מזה, זה יכול להיות יקר יותר מעץ ויכול להיות קשה לנקות.

אריחים מבוססי חימר הם בחירה נהדרת לחצר שלך. אריחים אלה הם עמידים ולא דורשים גיבוב. בעוד אריחים מבוססי חימר הם גדולים עבור החיצוני, הם דורשים הרבה עבודת הכנה והם קלים לפגיעה. הם יכולים להיות חלקלקים באקלים יבש, במיוחד אם אתה הולך עליהם. הם גם יקרים יותר. עשב מלאכותי יהפוך את החצר שלך ליותר מושכת. בנוסף לעמידות של אריחי קרמיקה, אתה יכול להשתמש בו עבור המרפסת והגינה שלך.

בהתאם למיקום וגודל החצר שלך, אתה יכול לבחור מכמה סוגים שונים של ריצוף חצר. אתה יכול לבחור משטיח פשוט או שטיח מפורט יותר. רצפה המבוססת על פאבר זמינה גם כן. בטון הוא הסוג הנפוץ ביותר של ריצוף חיצוני. בטון יכול לשמש למרפסות ומרפסות בחצר האחורית. הריצוף הזה קל להתקנה ודורש פחות תחזוקה מסוגים אחרים.

אפשרות נוספת היא אריח מבוסס גומי. ניתן להשתמש באריחים האלה בכל מצב, אפילו בחצר שלך. אריח מבוסס גומי הוא עמיד ושפתיים, וניתן להתקין אותו על דשא או חול. אתה יכול לרכוש אותו באמזון. זה פתרון נהדר לחצר שלך. בנוסף למראה, הוא גם יכול להיראות נהדר. למעשה, אריחים מבוססי גומי עמידים יותר מאפשרויות אחרות. בנוסף, הם יכולים להיות עמידים למים.

מלבד לבנים, לסוגים אחרים של ריצוף חצר יש גם השפעה לטווח ארוך. אם אתה רוצה להשתמש באבן לריצוף החיצוני שלך, אתה יכול לשקול צמד אבן. זה יימשך עשרות שנים, בעוד חומר מורכב יימשך רק כמה שנים. סוג העץ הטוב ביותר הוא סקוויה. הוא עמיד בפני מזג אוויר וריקבון. עם זאת, לוח מורכב הוא עמיד וניתן לטאטא אותו.